Ruilen en retourneren

Indien u niet tevreden bent met uw aankoop en u overweegt uw bestelling terug te sturen vernemen wij dit graag binnen 10 werkdagen na dat u de stoel heeft ontvangen.
U kunt dan een email sturen naar onze klanten service ( info@ergohumann.nl) met vermelding van uw bestelnummer.


Wij zullen dan telefonisch of per email contact met u opnemen en een afspraak maken om de stoel bij u op te halen.


Na ontvangst en inspectie zullen wij het aanschaf bedrag minus de transport kosten binnen 5 werkdagen terug storten op uw rekening.
U kunt het retour formulier hier downloaden, graag deze zo volledig mogelijk invullen en met de stoel meesturen.


S.v.p. het retour formulier in een dichte envelop op de doos plakken.

 

Details recht op retour


Voor elke retourzending dient u een formulier aan te vragen bij de klantenservice in te vullen. Leest u eerst zorgvuldig onderstaande informatie door. 
U kunt enkel producten retourneren naar de webshop wanneer u dit binnen 14 dagen na ontvangst aanmeldt bij de klantenservice. Hierna ontvangt u van ons een retour formulier en dient u binnen 5 dagen na ontvangst van het retourformulier de producten retour te zenden. Producten welk u reeds langer dan 15 dagen in uw bezit heeft en/of niet in de webshop zijn aangeschaft kunnen wij helaas niet accepteren. 

- Het product dient in de webshop te zijn gekocht; 
- Retourzending is alleen mogelijk wanneer u dit binnen 14 dagen na ontvangst aanmeldt bij de klantenservice en binnen 5 dagen na ontvangst van het retourformulier retour zendt aan onderstaand retouradres; 
- De aanmelding bij de klantenservice dient volledig te gebeuren, half ingevulde retourformulieren kunnen wij helaas niet accepteren; 
- Het product dient geen gebruiksschade te vertonen; 
- Het product dient voorzien te zijn van de originele labels; 
- Bij defect bij ontvangst dient u hier z.s.m. melding van te maken, ook voor deze items geldt een maximaal retourtermijn van 14 dagen. 

Het retourneren van producten is alleen mogelijk na het invullen van het retour formulier dat u aanvraagt bij de klantenservice. Na het aanvragenvan dit retourformulier ontvangt u per mail het formulier. Vul dit formulier volledig en juist in om uw product retour te sturen of te ruilen. Producten die niet via het retourformulier worden aangemeld kunnen helaas niet worden geaccepteerd. 

Rijnlanden Pakketten BV 
T.a.v. Bureaustoel24.nl - Retouren Ergohuman.nl 
Industrieweg 10 
2404 BZ Alphen aan den Rijn 


Uw contactpersoon is Richard Hollander 

Download hier het retourformulier

Het ruilen of retourneren van een artikel is alleen mogelijk als het artikel zich in de oorspronkelijke staat bevindt alsmede in de oorspronkelijke verpakking. Wel is het toegestaan om het door u bestelde artikel te proberen. Uw producten worden bij aankomst in ons centrale magazijn gecontroleerd op mogelijke gebruiksschaden. Wij accepteren geen producten die niet via de webshop zijn aangeschaft. 

De kosten voor het retourneren van het artikel bedragen € 7,- of € 16,- (afhankelijk van het formaat van het pakket). Dit komt voor rekening van de klant.



Retouren vanuit bedrijven 
Voor retouren die gestuurd worden vanuit bedrijven wordt 7,5% aan kosten ingehouden als de retourzending producten inhoudt die niet aan schade of andere externe redenen van Ergohuman Benelux retour gestuurd worden. 

Het ruilen of retourneren van een door ons verkeerd geleverd artikel is voor u geheel kosteloos. Volg hiervoor de gebruikelijke procedure van het retourneren of ruilen. Vermeld daarbij welk artikel u incorrect heeft ontvangen en welk product u besteld had en dus nog dient te ontvangen.



Stappenplan voor ruilen en retour


1. Controleer de voorwaarden voor het retourneren / ruilen van producten. 
2. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen en/of ruilen. 
3. U ontvangt per e-mail een retourenformulier. 
4. Verpak uw producten en retourformulier in een beschermende verpakking zoals u deze ook hebt ontvangen. 
5. Lever uw pakket, voorzien van het juiste retouradres, binnen 5 dagen na ontvangst van het retourformulier af bij een post- of pakketservice. 
6. Uw producten worden na ontvangst gecontroleerd of deze voldoen aan de retourenvoorwaarden. 
7. U ontvangt een e-mail als bevestiging van de ontvangst en de uitslag van de controle. 
9. U ontvangt zo spoedig mogelijk, doch binnen 2 weken uw: 
- Geld retour op uw bankrekening of creditcard; Wij boeken gelden terug via uw oorspronkelijke betaalwijze.

- Gewenste product(en) (mits deze op voorraad zijn). 

Download hier het retourformulier

Indien u artikelen langer dan twee weken geleden retour heeft gezonden en u nog geen bevestiging heeft ontvangen, neemt u dan contact met onze klantenservice op en vermeldt daarbij uw retour- en ordernummer.